Cinci sfaturi pentru optimizarea unei campanii Google Ads

Maximizați-vă rentabilitatea, evaluați-vă potențialul și obțineti mai multe rezultate cu aceleași cheltuieli publicitare.
Dacă utilizați Google Ads pentru a face publicitatea bunurilor sau serviciilor dvs, atunci depuneți un efort conștient și semnificativ pentru a vă crește afacerea și pentru a vă îmbunătăți cota de piață. Cu toate acestea, nu veți crește profitabilitatea și nu veți atinge potențialul maxim decât dacă veți lua măsurile necesare pentru a optimiza campania PPC Google Ads și vă veți asigura că obțineți cel mai bun impact pentru banii cheltuiți.
Măsurați impresiile pierdute
Derularea unei campanii de promovare de succes prin Google Ads depinde în mare măsură de datele pe care le adunați din campania dvs. Atunci când puteți colecta mai multe date și, în special, distribuția afișărilor, capacitatea dvs de a optimiza campania va fi mult mai mare. Totuși, acest lucru este de multe ori mai ușor de spus decât de făcut. Puteți obține date despre ponderea afișărilor prin adăugarea coloanei Căutări pierdute IS. Aceste date vă arată procentul de timp în care anunțul dvs nu a apărut din cauza unei clasări slabe sau a bugetului insuficient. Toate acestea înseamnă că pierdeți oportunități și ar trebui să luați măsuri.
Creșteți valoarea CTR pentru a vă îmbunătăți Scorul de calitate
Dupa ce începeți să adunați afișari cu anunțurile dvs, munca nu optimizare nu s-a încheiat. Unele dintre cele mai importante criterii ale unor anunțuri PPC performante sunt rata de clic (CTR) și scorul de calitate. Obținerea unui scor de calitate mai bun va face ca prețul pentru fiecare clic să fie mai scăzut, iar poziția medie a anunțurilor va începe să crească.
Tipul de potrivire al cuvintelor cheie
La crearea unei campanii Google Ads, unul dintre cele mai importante lucruri pe care le faceți este să setați tipul de potrivire al cuvintelor cheie. Tipul de potrivire va determina cât de similar trebuie să fie cuvântul cheie din fraza finală pentru care licitați. După cum vă puteți imagina, acest lucru are un efect puternic asupra sumelor cheltuite în campania dvs dar joacă un rol important și în modul în care convertesc anunțurile Google. Când selectați corect tipul de potrivire al unui cuvânt cheie, puteți experimenta o rată de conversie mai bună și costuri mai accesibile de achiziție a clienților. De asemenea, tipul de potrivire greșit poate termina rapid bugetul și fără să aducă niciun fel de rezultate.
Optimizați performanța anunțurilor
Poate cea mai critică parte a derulării unei campanii Google Ads profitabile și de succes o reprezintă optimizarea anunțurilor. Optimizarea unei campanii constă în stabilirea și scalarea cuvintelor cheie profitabile și a anunțurilor publicitare, și eliminarea celor care nu performează. Este important să aveți minim 3-4 anunțuri în fiecare grup din campanie, să setați rotirea acestora, iar după o perioadă să trageți o concluzie. Ulterior puteți elimina anunțurile care nu au rezultatele dorite și să adăugați altele noi, asemănătoare cu cele care au funcționat foarte bine.
Micro-gestionați-vă cuvintele cheie
O campanie de promovare Google Ads cu adevărat optimizată necesită administrare intensă la nivel de cuvinte cheie. Poate părea o sarcină enormă, dar este obligatorie dacă doriți să extrageți întregul potențial din campania dvs și să obțineți un ROI cât mai ridicat. În aproape orice campanie aflată la început există cuvinte cheie și buget alocat care va fi irosit. Identificarea acestora se poate face folosind raportul privind termenii de căutare. Tot cu acest raport puteți obține și idei de cuvinte noi ce au un potențial ridicat.