optimizare-campanie-promovare-google-ads.jpg

Maximizați-vă rentabilitatea, evaluați-vă potențialul și obțineti mai multe rezultate cu aceleași cheltuieli publicitare.

Dacă utilizați Google Ads pentru a face publicitatea bunurilor sau serviciilor dvs, atunci depuneți un efort conștient și semnificativ pentru a vă crește afacerea și pentru a vă îmbunătăți cota de piață. Cu toate acestea, nu veți crește profitabilitatea și nu veți atinge potențialul maxim decât dacă veți lua măsurile necesare pentru a optimiza campania PPC Google Ads și vă veți asigura că obțineți cel mai bun impact pentru banii cheltuiți.

Măsurați impresiile pierdute

Derularea unei campanii de promovare de succes prin Google Ads depinde în mare măsură de datele pe care le adunați din campania dvs. Atunci când puteți colecta mai multe date și, în special, distribuția afișărilor, capacitatea dvs de a optimiza campania va fi mult mai mare. Totuși, acest lucru este de multe ori mai ușor de spus decât de făcut. Puteți obține date despre ponderea afișărilor prin adăugarea coloanei Căutări pierdute IS. Aceste date vă arată procentul de timp în care anunțul dvs nu a apărut din cauza unei clasări slabe sau a bugetului insuficient. Toate acestea înseamnă că pierdeți oportunități și ar trebui să luați măsuri.


Copyright @ Zaifan Web Design SRL. Toate drepturile rezervate.